2013. augusztus 18., vasárnap

Könyvmolyoknak szeretettel

Szeretsz olvasni?? Én is! :) Nem volt ez mindig így, emlékszem kicsiként eléggé hadilábon álltam a kötelező olvasmányokkal. Azt vallottam, hogy azt az időt sokkal jobb dolgokkal is tölthetném. Ez szerencsére gyökeresen megváltozott és már nincs az az idő, amit sajnálnék rá :) Jó érzés egy új könyvet a kezemben tartani, érezni a lapok jellegzetes illatát, és felfedezni a sorok titkait...és vele együtt önmagamat is. Egy igazi kirándulás...
Épp ezért nekem nem mindegy, hogy hol olvasok. :) Szeretem ilyenkor a csendet, a nyugalmat, a kényelmet, és jó ha nem kell 5 percenként felkelnem valamiért...hanem helyette nyugodtan belemerülhetek a képzeletem világába. Így végig gondoltam, hogy ha teremthetnék, egy tökéletes helyet erre a hobbira, akkor az, hogy is nézne az ki :) Íme az én kis listám egy tökéletes olvasó "kuckóhoz":
  • egy hatalmas ablak a közelben, de ha ez nem lehetséges, akkor egy szupi lámpa is megteszi :)
  • egy kényelmes fotel, melyben el lehet kuporodni, 
  • egy lábtartó, 
  • egy lerakodó asztalka (kávénak, víznek, és aminek csak kellhet)
  • tárolási lehetőség legalább egy-két könyv számára
  • párna, takaró, a tökéletes komfortérzetért :)
Természetesen gyűjtögettem képeket, ki nem hagytam volna :). Ha éppen olvasó sarkot alakítanátok ki, lessétek el az ötleteket. Olyan kevésből is lehet nagyszerűt varázsolni. Hajrá, hajrá!!!

















Képek forrása és még több ötlet: itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése