2013. augusztus 10., szombat

Előtte - Utána: Fürdőszoba :)

Azt hiszem még nem nagyon hoztam fürdőszobáról inspiráló képeket, így ezt most kicsit pótolom :) Igazság szerint a fürdőszoba eléggé kényes terület, sok a konkrét elképzelésem vele kapcsolatban, és eddig még nem nagyon találtam olyan képet, ami nagyon a szívemhez nőtt volna. Ráadásul az is nehezíti a dolgot vele kapcsolatban, hogy folyamatosan változik a véleményem a burkolatokról. Emlékszem régebben eléggé csempe párti voltam, aztán mióta egyre jobban érdekel a lakberendezés, sokat olvasok róla, interneten is és különböző magazinokban, így ez némileg módosult bennem. 

Mára belátom, hogy nem feltétlen az a jó, ha padlótól a mennyezetig csempével borítjuk be a helységet. Sokkal több lehetőség rejlik egy fürdőszoba kialakításában, és érdemes bátrabban gondolkodni, merészebb kialakításokat elképzelni. Ma már a fa burkolatokat is nyugodtan ajánlják, mert annyira jól vannak felület kezelve a nedvesség ellen. De variálhatunk a csempével is ... elég ha a kád, a zuhanyzó vagy a csap környékén használjuk, mindenhol máshol meg bevethetjük akár a medencefestéket. Szóval nagyon sok a lehetőség, és érdemes átgondolni az egészet, tájékozódni a témában, mert ki ne szeretne egy igazán otthonos, megnyugtató fürdőszoba tulajdonosa lenni??? :) 

Most egy előtte-utána fényképsorozatot hoztam, nemrég találtam a Design Sponge oldalán, és nagyon megtetszett ez az átalakulás, így gondoltam megosztom Veletek is :) Figyeljétek meg mennyivel stílusosabb lett az új külső, és milyen jól variálták a burkolatokat a helységben... A csempéért teljesen oda vagyok, a kádról már ne is beszéljünk! :)





Az átalakulásról részletes leírást itt találtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése