2013. augusztus 21., szerda

Inspiráció a H&M-től :)

Nemrég tudtam meg, hogy milyen szerencsések a nyugati szomszédaink, hiszen ők már első kézből élvezhetik a H&M "Home" kollekcióját (!)...gyorsan meg is látogattam az oldalt, mert érdekelt mi mindent is kínálnak a lakberendezés terén...és hát nem csalódtam :) Lehet itt szemezgetni bőven a jobbnál jobb dolgokból. Úgyhogy nagyon ajánlom, hogy hamarosan hozzánk is betérjenek, mert különben kénytelen leszek előhalászni néhány ismerőst és bevetésre küldeni :) bár inkább beszabadulnék én oda, néhány órára!!!

Természetesen 5 perc nem volt elég a termékek áttanulmányozására, de hát nekem az ilyen böngészés mindig is öröm :) össze is szedegettem egy-két terméket, amik így elsőre nagyon megfogtak:

Egy ilyen vidám zuhanyfüggönnyel nagyon szívesen feldobnám a fürdőszobát :) Még egy-két kék kiegészítő és teljes lenne a kép:


Jópofa folyékony szappan adagoló :) Jöhet???


 Mintha a természet lágy ölén lennénk ezekkel a kiegészítőkkel...szerintem nagyon szép darabok:


Egy gyertyapár a kád szélére, a hálószobába... hogy fokozzuk azt a bizonyos romantikus hangulatot :)
 Hát mikor megláttam ezt a nyuszis konyharuhát, az első gondolatom az volt, hogy "KELL NEKEM" :)


Egy kis rózsás dekor függöny?? hmm?? ugye milyen finom a színe, és milyen jól passzol a szék pasztell színéhez...

Egy fa ládikó a konyhába az apróságoknak, az asztalra a fűszereknek/olajoknak, de én kövirózsát is szívesen ültetnék bele...és a sor még sokáig folytatható :)


Rengeteg párnáik vannak, jobbnál jobb mintával....lehet szemezgetni köztük bőven:


Ez a darab már ismerős lehet, a farmeres bejegyzésemben már megemlítettem mennyire vagány egy ilyen tányéralátét, hasznos zsebbel az evőeszközöknek :) ....és náluk lehet ilyet kapni!!! :)

 A végére pedig egy madárka mintás ágyneműszettet hoztam :) Nekem nagyon tetszik, és szívesen elbújnék egy ilyen takaró alá .... ugye ti is??


Képek forrása és a termékekről bőven: itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése